avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 151 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Comisie de ancheta constituita ilegal
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Comisie de ancheta constituita ilegal

In luna aprilie 2014 am fost anchetata pe nedrept (pentru ca foloseam cuvinte din limba engleza la ora si nu am voie sa fac asa ceva, spune profesoara de engleza, colega mea, si pentru ca elevii din clasa la care eram diriginta au inregistrat-o pe profesoara lor de specialitati in momentul in care nu-si facea datoria in timpul unei ore care trebuia sa fie de curs si nu era)de o comisie constituita pe data de 7 aprilie 2014, pe baza propunerilor facute in sedinta de Consiliu profesoral(se poate verifica in Registrul de procese verbale ale sedintelor Consiliului profesoral din liceul unde lucrez ca profesor). Aceasta comisie de ancheta trebuia numita( si nu votata cum s-a intamplat , in Consiliul profesoral) in Consiliul de administratie al liceului , dupa cum se specifica in adresa primita ulterior, pe data de 9 aprilie 2014(atunci comisia deja "lucra") de la Inspectoratul scolar judetean. Comisiei de ancheta i s-a" dictat" din umbra de catre fosta directoare(pe care eu am acuzat-o ca si-a insusit niste bani din bursele elevilor iar acum este cercetata intr-un dosar penal) ce sa faca, adica sa ma sanctioneze ca sa ma "linistesc". Am fost sanctionata dar nu m-am linistit pt ca e prea multa nedreptate aici in scoala aceasta in care lucrez.