Sunt angajata la o societate comerciala,din 24 aprilie sunt in concediu medical , iar angajatorul refuza sa-mi plateasca concediu, de asemenea din decembrie nu mi-a mai platit impozitele la stat desi bani din salariu ii oprea. Asa cum m-ati sfatuit am facut sesizare la ITM, iar acestia l-au somat ca pana pe 27 06 2008 sa imi plateasca drepturile salariale si pt concediu medical pe luna aprilie, lucru care nu s-a intimplat, ba mai mult pe data de 25 06 2008 ,am primit o recomandata prin care ma anunta urmatoarele: " Va comunicam ca in termen de 15 zile lucratoare de la data primirii preavizului, expira contractul dumneavoastra de munca cu societatea noastra. Incepand cu data de 01 06 2009 nu mai sunteti angajatul unitatii noastre si va rugam sa va cautati un nou loc de munca. " Iar data pusa in josul paginii este 21. 06. 2009. Cu toate ca i-am trimis concediile medicale asa cum scrie la lege " concediul medical se prezinta platitorului pana cel tarziu la data de 5 a lunii urmatoare celei pt care a fost acordat", lucru pe care il pot demonstra deoarece i le-am trimis prin posta cu confirmare de primire. In afara de lucrurile aratate mai sus, angajatorul ,de cind i-am trimis ITM-ul pe cap, ma ameninta telefonic ori el , socrul lui care are o functie mare la radio, ori prin intermediul colegelor:" ca nu mai am ce sa calc in unitate fiindca imi va rupe picioarele" ba ca " imi va da banii ce mii datoreaza ca sa fac pomana pt copii mei" si multe alte amenintari pt care i-am facut o sesizare la politie.De asemenea i-am trimis si o Notificare pt a -mi da sumele datorate la care nu am primit raspuns.