M_conta a scris:
....... firmele care utilizeaza case de marcat trebuie sa intocmeasca un Registru de bani personali, document in care sa fie inscrisi banii personali ai angajatilor.
Chiar daca nu aveti angajati, sunteti obligat sa aveti acest registru.
Opinia Dvs. este chiar interesanta.
Daca nu ai salariati pe cine treci in "registru" ??.
OMFP nr. 513 din 30 aprilie 2015 pentru aprobarea modelului și conţinutului registrului de bani personali precum şi a procedurii de înregistrare a acestuia la organul fiscal, MOf. nr. 300 din 30 aprilie 2015
Art.4
Registrul de bani personali prevăzut la art. 4 alin.(12) lit. i) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
se completează zilnic de către personalul operatorului economic care își
desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, la
începutul programului de lucru, fără ștersături sau modificări și fără a lăsa spații
neutilizate.
Art.5
Operatorul economic răspunde de integritatea registrului de bani personali ș
i
completarea zilnică a acestuia de către personalul care desfășoară activitate în unitatea
de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor.