Am o intrebare in legatura cu registrul de bani personali. Din cate am inteles legea, fiecare angajat care lucreaza in unitate trebuie sa completeze registrul. Contabila insa zice ca numai persoana care incaseaza bani, este casier, foloseste casa de marcat trebuie sa completeze acest registru. Suntem 3 angajati, eu sunt administratorul si doar eu folosesc casa de marcat, doar eu incasez bani.
Va rog sa ma lamuriti cum ar trebui sa interpretam aceasta lege.
... ''Art. 4. - Registrul de bani personali prevăzut la art. 4 alin. (12) lit. i) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se completează zilnic de către personalul operatorului economic care îşi desfăşoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, la începutul programului de lucru, fără ştersături sau modificări şi fără a lăsa... ''
Va spune, care anume din personalul unitatii?!#-o