Buna ziua,
Va cer ajutorul in urmatoarea problema:
Acum 2 ani am schimbat operatorul de telefonie mobila. Dupa schimbare, mi s-a emis o factura finala de catre fostul operator, care "a uitat" ca serviciile se platesc in avans. Ma rog, neajungand la un numitor comun cu operatorul (Cosmote), am fost de acord cu plata. M-au trimis la un magazin Germanos, ca unica modalitate de plata. In magazin, mi s-a spus ca nu mai pot plati la ei, nemaifiind abonat. Am sunat, m-au trimis in magazin cu codul de client. Din magazin, m-au pus sa sun.
Dupa 3 zile de "suna la call-center" - "du-te-n magazin", le-am comunicat sa revina cu un telefon cand imi vor pune la dispozitie o metoda reala de plata.
Dupa 2 ani fara nici un semn, primesc un telefon zilele trecute de la "Credit Express". Mi se comunica telefonic ca acum un an si jumatate au cumparat creanta de la Cosmote, si ca am de plata o suma de 4 ori mai mare decat valoarea ultimei facturi.
Am intrebat de ce nu am fost notificat de aceasta preluare. Mi s-a raspuns ca au trimis notificari. Am cerut confirmare de primire, mi-au spus ca nu au, si sa ma duc la posta daca vreau confirmare de primire.
Am cerut sa imi arate niste documente care sa confirme preluarea creantei mele de catre ei. Mi-au spus sa sun la Cosmote, daca vreau confirmare. (!!!)
Intrebarile mele sunt:
- cat de legala este procedura acestora?
- pot percepe penalizari, atata vreme cat eu nu am fost notificat ca s-a schimbat proprietarul creantei? Pentru ca, atata vreme cat eu nu stiam cui trebuie sa ii platesc o datorie, si nu am la dispozitie o metoda de plata, nu ar trebui sa poata sa imi perceapa penalizari.
- penalizarile pot depasi de 3 ori cuantumul creantei?
- nu sunt obligati sa ma notifice de schimbarea proprietarului creantei?
- ar trebui sa platesc chiar daca ei nu imi arata un document care sa ateste preluarea creantei?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns:
cosmindaniel12 , utilizator
09:17, 21 Mai 2015