avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 897 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... AMENDA ROVIGNETA
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

AMENDA ROVIGNETA

Dupa 3 ani am primit Executare pentru lipsa rovignetei fara sa primesc in prealabil vreun proces verbal ! Cum pot contesta avand in vedere ca am gasit plicul lasat in cutia postala dupa 30 de zile,eu fiind plecat de acasa ,cele 15 zile in care aveam dreptul sa contest fiind trecute ? In plus ,nu trebuia semnatura de primire a corespondentei ?
Puteti dovedi ca ati fost plecat? Ar fi putut altcineva sa va ridice corespondenta? Daca da, atunci nu mai aveti nimic de facut. Daca puteti dovedi ca ati fost plecat, atunci puteti formula contestatie la executare si sa solicitati instantei repunerea in termen.
Sunt student la Constanta de 4 ani !!! Acasa ajung la 2-3 luni !
si nu are cine sa va ia corespondenta?
Tata nu mai am ,mama trece pe acolo foarte rar . Mama a gasit plicul acum cateva zile si mi l-a trimis la Constanta ! Plicul nu trebuia sa fie recomandat ? Nu trebuia semnatura de primire ?
In mod normal plicul trebuia trimis cu confirmare de primire si semnat pe el. Puteti formula plangere impotriva procesului verbal de contraventie, daca nu exista confirmare de primire. Cei care au trimis procesul verbal trebuie sa faca dovada ca vi l-au comunicat cu confirmare si exista semnatura dvs pe confirmare. Procesul verbal de contraventie poate fi si afisat la usa imobilul dvs. Exista multe discutii pe aceasta tema. Parerea mea este totusi sa incercati sa formulati plangere si sa vorbiti cu un avocat ca sa va faca apararile potrivit art. 14 din OG 2/2001.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură