avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Recuperatori
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Recuperatori

Buna ziua,

Am avut un contract de colaborare ca si agent de vanzari cu o companie de asigurari pe care l-am incheiat cu acordul ambelor parti. Desi cand am semnat contractul, nu am vazut nicio clauza de acest gen, mi s-a comunicat verbal faptul ca ar trebui sa platesc o suma de 500 lei daca plec mai devreme de1 an (mentionez faptul ca nu am primit nicio copie a contractului si desi l-am cerut, nu mi s-a dat).
Dupa 6 luni dosarul meu s-a mutat la firma de recuperari si mi s-au pus deja penalitati in valoare de 90 lei.

Intrebarea mea este daca se prescrie aceasta datorie si daca ma afecteaza in cazul in care voi dori sa achizitionez un credit la o institutie bancara.

Mentionez si faptul ca am 21 de ani, sunt studenta si nu am nimic trecut pe numele meu.

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: MariaOs , utilizator 11:34, 5 Iunie 2015
Buna ziua! daca sunte-ti inregistrat intr-o baza de date ca datornic,da va afecteaza in vederea luarii unui credit bancar,,,,dar nu prea are voie nimeni sa va ceara aceasta suma,nefiind specificata in contractul de colaborare.Inteleg ca d-voastra nici nu a-ti vazut contractul,mare greseala,atentie la ce semnati,e posibil sa existe o astfel de clauza.Solicita-ti contractul fara el nu pute-ti sa demonstrati nimic.(si nici firma de asigurari), fiind implicata direct d-voastra,firma are obligatia sa va arate contractul. O zi buna in continuare.
Eu am vazut contractul, l-am citit si nu am vazut nicio astfel de clauza. Doar mi s-a comunicat verbal.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prescriere datorie banca albinet albinet Daca nu am platit rata la o banca de mult timp si abia in data de 27.03.2009 a ajuns la firma de recuperare , trebuie sa o platesc sau s-a prescris? (vezi toată discuția)