Buna ziua doresc sa ma ajutati in urmatoarea problema la Adunarea Generala s-a hotarit sa nu mai facem acea investitie ce se impune pentru incasarea banilor la biroul Asociatiei si acest lucru sa se faca fie la sediul adminstratorului (S.C),fie prin intermediul presedintelui .Dupa acesta hotarire presedintele emite chitante si incseaza c/v sumelor iscrise in listele de plata( valori cuvenite fiecarui proprietar),iar atunci cind facem o cerere catre presedintel la sediul administratorul nu ne sunt primite aceste cereri pe motiv ca registrele de primiri se afla la presedinte iar acesta nu are program de lucru la biroul asociatiei defap acest biro nu mai are program de lucru, cui putem sa ne adresam pentru aceste cereri si daca aceste incasari sunt legale ?
Faceti cererea (va pastrati o copie a acesteia) si o depuneti prin posta cu confirmare de primire; o indreptati spre adresa la care stiti ca poate fi gasit. Depunand-o cu confirmare de primire, aveti si dovada ca ati trimis-o, iar dansul are obligatia legala sa va raspunda in 30 de zile, in caz contrar putand sa-l actionati in judecata la instanta de contencios administrativ.
Noi aici pe forum nu prea avem cum sa va ajutam.
Problema se rezolva tot in cadrul as. prop. Discutati si hotarati impreuna cu conducerea as. prop. In cadrul AG, cand ati hotarat schimbarea procedurilor, nu v-ati gandit si la modul de primire a corespondentei?
Ati putea sa va infiintati o cutie postala mai mare in care sa se depuna coerespondenta si cate si mai cate.
Din cate inteleg aceasta asociatie are un sediu, un spatiu. Chiar daca incasarile sefac in alta parte, se poate hotara un program la sediul asociatie in anumite zile, la anumite ore cand proprietarii pot sa-l gaseasca pe presedinte, pe administrator, poate membrii comitetului, cenzorul...
Asa ca totul depinde de dumneavoastra, de membrii asociatiei, sa hotarati cum va gospodariti si gestionati.
PRACTIC: 1. scrisoare, cum vi s-a spus ()5 lei taxe postale). 2. Nu vi se va raspunde 3.Poate dura ani de zile, nu Le face nimeni nimic. Daca nu este asa, inseamna ca nimic nu a fost facut cu intentie- asa se face cand vor sa va obstructioneze accesul la informatii si documente.
Cititi Legea 35/2015- un singur articol. Puteti sa o afisati in holul blocului.
Am mai scris si ca au obligatia legala sa va raspunda in 30 de zile. IN CAZUL IN CARE NU VA RASPUND AVETI LA DISPOIZITIE OBLIGAREA LOR PRINTR-O ACTIUNE IN CONTENCIOS ADMINISTRATIV.
Plata intretinerii
alicep
Buna seara! Am aflat de curand ca pot plati intretinerea varsand banii in contul asociatiei. Administratorul,care e si casier,are program de incasari doar 2 ... (vezi toată discuția)