Din lămuririle primite chiar pe acest forum (mulţumesc, încă odată, celor care m-au ajutat!), am înţeles că, după data de 01.04.2001, la calculul punctajului de pensie sunt luate în considerare şi sumele ocazionale care au fost adăugate salariului curent (de tipul "prime", "economii de manoperă" etc.) şi pentru care angajatorul trebuie să elibereze o adeverinţă.
Am rugămintea să fiu lămurit cu două aspecte:
1. Care este prevederea legală expresă pentru conduita amintită?
2. Există un format sau conţinut "standard" al adeverinţei pe care angajatorul trebuie să o elibereze?
Vă mulţumesc!
1. - Incepand cu data de 01.04.2001 toti angajatorii ai intocmit si depus la Casa de Pensii declaratiile lunare nominale care cuprind, pe fiecare salariat, toate veniturile din luna pentru care s-a platit cotributia pentru pensie.
- Acum aceste declaratii (D112) se depun la ANAF care le transmite apoi si la Casa de Pensii.
2. In aceasta situatie nu ma este nevoie de adeverinta separata pentru veniturile primite peste salariul de baza.