buna ziua,am urmatoarea situatie:
-presedintele asoc de proprietari a refuzat incasarea intretinerii pe luna martie,conditionand locatarii sa achite din penalitati,acestea fiind zero vis-a-vis de furnizorii de servicii,a refuzat indicarea unui cond spunand ca nu au,sens in care am efectuat plata prin mandat postal,cu mentiunea ,,intretiere martie 2015,exclusiv penalitati'',deoarece acestea trebuiau calculate strict pe ultimii 3 ani,nu din 2007,
Mentionez ca am fost de acord cu plata penalitatolr pe ultimii 3 ani,insa,aceasta a dispus administratorului sa refuze incasarea fara penalitati.
Inteleg ca a face plata fara sa cunosti iti asumi intreaga penalitate,iar pentru recuperarea lor puteau incepe actiune in instanta.
Asoc de propr este infiintata din noiembrie 2014 ,se impunea un control,inca de la preluarea asoc din 2012,iar presedintele asociatie sa aduca la cunostinta ca datoriile catre furnizori sunt doat de 55000 lei iar din listele de plata de incasat 3.000 000 lei,si com executiv sa dispuna luare de masuri pentru a nu frauda locatarii.
Presedintele si administratorul s-au inscaunat in asociatiela fel si com executiv ,toti alesi din aceeasi scara .
Revenind la plata prin mandatul postal,au primit suma de 335 lei reprez intret martie 2015 mentionata in mandat si mi-au eliberat o chitanta pe 335lei,la care este consemnat sub suma urmatoarele:330intretineree martie2015,25 penalitati restante,10 fond reparatii restante.
am uematoare intrebare :PENTRU PENALITATI NU TREBUIA O ALTA CHITANTA?ele nu se inregistreaza separat?din cele ce am auzit de la vecini au platit altii pt mutat zeci de milioane si nu au fost virati catre Apaterm,deoarece penalitatile s-au radiat prin angajamente de plata direct a vecinilor cu furnizorul,asociatia primind in scris diminuarea lor.
Mai mult decat atat,fiind asoc de locatari,se supune legislatiei,DAR,nu trebuie sa avem penalitati decat daca furnizorii trimit fact de penalitati,chiar si asa terbuie tinut cont de penalitatea permisa pentru a nu avea penalitati mai mari deecat debitul.
IN situatia mea,in 2012,aveam un debit restant de 4700 lei intretinere si 8000 lei penalitati.Am achitat intretinerea restantaa pt ca au spus,,ELE''facem sedinta si comitetul dispune radierea penalitatilor,insa,ultimea mea plata la penalitati a fost in 19.01.2012,iar eu ar fi trebuit sa platesc penalitati ex:azi 12.06.2015,pt perioada 12.06.2012-12.06.2015,nu sa imi taie penalitati resstante si sa nu scrie perioada.
mai mult decat atat,in legea contabilitatii sumele trimise prin mandat postal cum se inregistreaza?auu voie sa distribuie sumele cum vor,pe aceeaasi chitanta?in acelasi registru de casa?mai exista fond reparatii restant?in 2013 am platit pe chitanta separata 75 lei finnd una din singurele persoane de pe scara,iar lucrari de reoparatii au fost doar la scara d-lor.
AS PUTEA solicita anularea chitantei?eventual sa le fac plangere pt abuz in serviciu si incalcarea atributiilor de presedinte si administrator?
Ce treaba are presedintele cu gestiunea administratorului?cum sa-mi refuze plata?dar la inevtigatii fraude pentru sumele de intretinere mai mari cu sute de milioane atat la furnizori cat si la penalitati?
Mentionez ca pentru a-mi verifica fisa,la apartament a trebuit sa solicit in scris,cu mari discutii mi-a primit hartia ca nu era presedintele si i-am invederat ca intra in atributiile de serv ale adm sa plrimeasca orice hartie sa dea nr de inregistrare si caa am dreptul sa vad orice document legat de furnizori si modul de calcul.
INTENTIONEZ sa merg sa solicit in scris fisele furnizorilor si sa merg mai departe,in numele proprietarilor de pe scara mea si sa ne separam
VA MULTUMESC DIN SUFLET
Mai mentionez ca mi-au trimis alaturat de chitanta si ca deoarece nu le-am virat in cont,de aceea au facut fractionat catre cele 3 repartizarea,addica intretinere,penalitati,fond reparatii,DAR,reparatii nu s-au facut,doar ca asaa vor elee sa faca bani de reparattii,dar cu plusul din gestiune??????????????ma intreb,cum e repartizaat?