avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 276 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Hotarari judecatoresti invatamant
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Hotarari judecatoresti invatamant

Buna ziua. Sunt profesor gradul I la o scoala din mediul rural. Lucrez in invatamant din 2006. Sunt titulara, de fapt, din 2005, dar in perioada septembrie 2005- iunie 2006 am fost student bursier Erasmus in Franta, deci anul scolar 2005-2006 am avut concediu de studii fara plata. Asadar, practic din 2006. 2006-2008 : profesor debutant la o scoala gimnaziala din mediul urban. Definitivatul : august 2008. 2008- prezent, profesor mediul rural. In prezent sunt in concediu de maternitate (incepand din august 2014 pana in mai 2016). Din 23.08.2013 sunt profesor gradul I, grad obtinut prin echivalarea studiilor doctorale. Inca de la inceput am fost membru de sindicat. Va solicit ajutorul in legatura cu dilema care deriva din hotararile judecatoresti si care consta in faptul ca nu stiu cu certitudine cati bani am dreptul sa primesc. Mi s-a spus ca am dreptul la banii din diferentele de concediu de odihna 2010, Legea 221 si Legea 330, oug 71/2009. Toate variantele pe care le-am incercat ca sa mi se clarifice sumele totale si daca doar pe aceste legi am dreptul, au esuat in limbaj de lemn. Doresc, asadar, sa stiu cum pot afla care sunt exact sumele la care am dreptul prin lege. Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Calcul hotarari judecatoresti Danielacioana Danielacioana Buna ziua. Sunt profesor gradul I la o scoala din mediul rural. Lucrez in invatamant din 2006. Sunt titulara, de fapt, din 2005, dar in perioada septembrie ... (vezi toată discuția)
Concediu de studii plãtit la ismb gregoryquest gregoryquest bună ziua, vă rog să mă ajutați într-o problemă. am solicitat la Insp.Scolar al Mun. Buc. un concediu de studii pentru terminarea tezei mele de ... (vezi toată discuția)