avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu de studii plãtit la ISMB
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu de studii plãtit la ISMB

bună ziua, vă rog să mă ajutați într-o problemă.
am solicitat la Insp.Scolar al Mun. Buc. un concediu de studii pentru terminarea tezei mele de doctorat, cei de la serviciul juridic mi-au spus că, deși am o situație specială, am dreptul la concediu de studii plătit integral, iar după ce mi s-a aprobat cererea, directorul de la școala unde predau m-a sunat să îmi spună că e ceva în neregulă, că nu știe sigur dacă mă poate plăti pentru că eu nu am cartea de muncă la școală. dar eu am întrebat înainte de a mă implica în toată afacerea asta dacă am dreptul și mi-au spus cei de la juridic din ISMB că am dreptul ca orice alt profesor.
pentru mai multe lămuriri, situația mea este următoarea: lucrez ca angajat al Protoieriei III Capitală din 2001 (cartea de muncă este acolo); din 2006 am fost și profesor suplinitor asociat la un liceu din Buc, iar din 2007 urmez Școala Doctorală de Teologie din cadrul U.B.
așadar, când am întrebat la serviciul juridic al ISMB (în ian. 2010) dacă am dreptul la concediu plătit ca să-mi termin teza, având în vedere situația mea, mi-au spus că am dreptul; iar acum m-a sunat directorul să-mi spună că a vorbit și cu inspectorul de la personal al ISMB și, de fapt, nu am dreptul la concediu plătit.
mă poate ajuta cineva să-mi spună dacă am sau nu dreptul la concediu plătit și ce pași ar trebui să urmez?
vă mulțumesc mult!

Alte discuții în legătură

Refuz semnare act aditional la contractul de studii doctorale adinutza2602 adinutza2602 Buna ziua! Urmaresc de multa vreme acest forum si am aflat foarte multe informatii folositoare. Va rog frumos, daca puteti sa imi raspundeti la o ... (vezi toată discuția)