buna ziua, sunt administrator la o asociatie de proprietari, unde in urma cu 15 zile am depus demisia.in ultima zi de munca, am chemat comitetul impreuna cu presedintele sa le reamintesc faptul ca este ultima mea zi de munca in asociatie si datorita faptului ca nu au gasit alt administrator trebuie sa predau cuiva actele asociatiei.prin urmare presedinta asociatiei a spus ca nu este in masura sa ia gestiunea atat dansa cat nici comitetul.Solicit respectos o solutie, pentru ca nu pot astepta pana cand va veni un alt administrator.
Daca nu au fost in stare sa gaseasca un administrator in perioada de preaviz, faceti un opis cu dosarele si continutul documentelor si le puneti actele "in brate" celor din comitetul executiv. Sau le puneti intr-o cutie si o trimiteti prin posta cu confirmare de primite si plata la destinatar.
Conform L230/2007 cei din comitet au obligatia sa preia atributiile si responsabilitatile administratorului.
Incheiati proces verbal predare primire documente -in 2 ex si le inmanati reprezentantului legal al asociatiei de proprietari in persoana presedintelui de asociatie
Sau mai veti varianta comunicarii prin posta cu valoare si continut declarat
Daca v-ati depus demisia si nimeni nu doreste sa preia actele asociatiei, atunci dv. va urmati cursul demisiei, adica nu va prezentati la munca, iar asociatia n-o sa mai poata functiona mult timp.
Pana cand vor incepe sa strige dupa ajutor, aveti grija si pastrati toate documentele asupra dv., nu instrainati nimic, pentru ca pana nu veti primi o semnatura pe un PV de preluare a acestor documente, inclusiv bani, raspundeti pentru ele.
Solutia cu trimiterea prin posta este la fel de proasta ca si lasarea documentelor de izbeliste, fara ca cineva sa le fi primit pe semnatura.