avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie Grecia. Nu am contractul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie Grecia. Nu am contractul de munca

Buna ziua, am mare nevoie de un sfat.
Lucrez de 2 luni jumate pentru o firma greceasca cu patroni romani. Lucrez ca fotograf hotelier. Anterior sa ajung aici am facut un stagiu de pregatire pe care l-am platit cu 200 euro din primul salariu.Am semnat o foaie unde era scris cu pixul "penalty if fired 1500 euro" si "penalty if quit 1500 euro" . Tin s mentionez ca nu am primit si eu un exemplar si pe foaie ei nu au semnat nimic, apoi am fost dus la un birou pentru inregistrare pfa unde am fost inregistrat ca freelancer (ca sa evite plata unor taxe presupun)deci nu am semant nici un contract de munca. Acum vreau sa plec intrucat jobul a devenit extrem de stresant, sunt inregistrat audio video cum vorbesc cu clientii si cum ii abordez. Le-am spus ca vreau sa plec insa imi spun ca trebuie sa le dau 1500 euro. Sincer imi e frica.Ce pot face in continuare? Pe luna aprilie din toat3 incasarile vanzare foto nu s-a eliberat nici o chitanta si am dovezi in acest sens, ii pot ameninta la randul meu?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:33, 18 Iunie 2015
In cazul unor litigii de muncă, cetăţenii români au la dispoziţie următoarele coordonate:

Formular de inscriere on-line: [ link extern ]
Telefon asistenţă inspectorat: 210-5289 281 & 282 (orar cu publicul 09:00-15:00)
Linie telefonică plângeri inspectorat: 15512 (orar cu publicul 09:00-17:00)

Adrese e-mail Inspectoratul Muncii:
1) Probleme sociale (Remuneraţi, Disponibilizări, Contracte de muncă, Declaraţii personale,
etc) – kysepes3@otenet.gr

2) Aplicarea legilor pentru protecţia, sănătatea şi securitatea angajaţilor (Accidente de