avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Activitate intracomunitară
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Activitate intracomunitară

Salut! Aș dori să știu dacă cu Î.I.în România pot desfășura activități în construcții cu angajați în U.E.,sau trebuie să am un S.R.L. și să lucrez ca subcontactor ,cu angajați în România detașați în țara utilizatorului Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: sasugorj , utilizator 20:28, 4 Ianuarie 2017
Nu exista restrictii specifice pentru I.I. fata de S.R.L. referitoare la angajatii detasati in U.E.
Acum sunt într-o situație nouă. Am posibilitatea de a lucra în Belgia, ca subcontractor. Aș vrea să știu ce trebuie să fac pentru a putea emite facturi în baza unui contract. Trebuie să fiu înregistrat în Belgia, trebuie să am cod de tva, sau pot factura pe II-ul meu din România? Ideea este că aș vrea să îmi vând doar forța de muncă, deci să facturez ore cu un tarif negociat. Cealaltă variantă ar fi subcontractarea de lucrări, ceea ce presupune devize autovehicul și scule și utilaje proprii. Mulțumesc1

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cadru legal munca in exteriorul tarii maneaeug maneaeug Pentru o firma de constructie infiintata nou, care are lucrari in exterior (Belgia, subcontractare lucrari), care este cadrul legal in care muncitorii pot ... (vezi toată discuția)
Infiintare pfa prestari servicii andrea2014 andrea2014 Buna,va deranjez cu o intrebare.Sotul meu doreste sa colaboreze legal,un fel de subcontractor cu o firma din Franta.Activitatea propriu-zisa ar fi de prestari ... (vezi toată discuția)