Buna ziua,
Am un nepot care a achizitionat un telefon mobil de la o companie de telefonie mobila. Cum telefonul a functionat cam defectuos, el a decis sa-l returneze companiei de telefonie de la care l-a cumparat. Un coleg cu care locuia in gazda a pretins ca are cunostinte la aceasta companie si au mers impreuna sa-l returneze. Telefonul a fost returnat catre companie, dar formele de retur nu au fost facute pe numele nepotului, cel care a achizitionat telefonul si pe numele caruia a fost emisa factura de achizitie, ci pe numele colegului. Ulterior acesta a luat din locuinta formularul de predare si a mers a companie si a ridicat banii,lasandu-l pe nepot fara telfon si fara bani. Varog sa-mi spuneti daca lucratorul a procedat corect facand forma de reprimire a telefonului pe alt nume decat cel din facture de achizitie si daca compania poate fi trasa la raspundere.
Va multumesc.
Probabil si colegul nepotului a luat un telefon de la ei şi aşa şi-a ăncheiat contracul lui. Ce puteţi face este să îi faceţi plângere penală colegului pentru înşelăciune. Dar din experienţă vă sfătuiesc să vă asiguraţi că aşa au stat lucrurile cu adevărat, de obicei colegii de gazdă mai fac "schimb" de telefoane când rămân fără bani.
Plangere la politie deja a facut. Intrebarea era daca si faptul ca lucratorul de la compania de telefonie a gresit facand forma de primire la retur a telefonului pe alt nume decat al celui de pe factura de cumparare a telefonului, facilitand astfel ridicarea banilor reprezentand contravaloarea telefonului de catre acest "coleg" de camera. Poate fi facut responsabil magazinul de telefonie respectiv pentru aceasta neglijenta in intocmirea actelor? Multumesc.