Am inteles ca registrele de incasari si plati, precum si cele de inventar si vanzari/cumparari trebuie sa fie numerotate. In cazul in care le cumpar si le completez de mana, paginile acestora fie sunt numerotate din tipar, fie le numerotez eu manual, insa ce fac in situatia in care le listez din programul de contabilitate? De exemplu, registrul de vanzari il listez la fiecare sfarsit de luna si imi printeaza intr-adevar paginile numerotate din program (de ex de la 1 la 12), insa la sfarsitul lunii urmatoare cand listez, imi printeaza de asemjenea numarul paginilor, numai ca incepe iar de la 1 ... si tot asa in fiecare luna. Cum sa procedez?
Va multumesc!
Va rog sa imi spuneti daca pt PFA sunt obligatorii urmatoarele: registrul de casa, registrul de banca, jurnalul de vanzari, jurnalul de cumparari.
Multumesc!
La registrul de incasari si plati la PFA trebuie calculat soldul la sfarsitul fiecarei luni? In unele articole apare ca trebuie calculat numai la sfarsitul anului.
Alte discuții în legătură
Pfa - rjip
Andita2015
Daca listez Registrul jurnal de incasari si plati din programul de contabilitate, cu pagini numerotate, cu tot ce se cere, e nevoie sa scriu soldurile de la ... (vezi toată discuția)