Completez cele aratate de catre @elga50:
Repartizarea diferentelor de apa face parte din regulamentul asociatiei, iar cine nu era de acord cu o hotare luata in AG o putea contesta in instanta.
in regulamentul pe care com. ex. al asociatie trebuie sa-l intocmeasca si sa-l afiseze pentru a fi luat la cunostinta de catre toti proprietarii, trebuie avut in vedere situatia in care apartamentele sunt / nu sunt locuite, trebuind "tratate in mod diferit (opinia mea):
- daca apartamentul nu este locuit, proprietarul acestuia trebuie sa se ingrijeasca sa declare la asociatie din timp acest lucru, sa declare indexul apometrului si sa specifice ca s-au izolat toti robinetii de bransament;
- daca pe instalatiile comune ale blocului/scarii s-a produs o avarie pe instalatiile de apa rece sau calda menajera, atunci com. executiv al as. prop. analizeaza acest lucru si repartizeaza "pierderi" tuturor proprietarilor, proportional cu cota parte indiviza de proprietate (deci indiferent ca proprietarul este prezent sau lipseste cu desavarsire din apartament); este lesne de inteles ca aceste evenimente sunt foarte rare, dar daca totusi acestea s-au intamplat, pierderile vor fi suportate de catre toti proprietarii, asa cum am aratat mai sus.
Dupa cum am aratat, este o sugestie ca aceasta prevedere sa fie inclusa sau nu in regulamentul intern al asociatiei, altfel spus mi se pare anormal ca luna de luna sa li se repartizeze costuri cu "pierderile" acelor proprietari care au apartamentele nelocuite.
Succes!