Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea situatie:
O organizatie non profit- sindicat, cu personalitate juridica, fara activitate economica, infiintat in cadrul unei societati comerciale, care obtine venituri din cotizatiile membrilor si inregistreaza cheltuieli : ajutoare sociale, premii, transport, consumabile.
In statutul de functionare al sindicatului nu este prevazuta retribuirea biroului sindical(presedinte, contabil, casier, cenzor), doar se mentioneaza ca se pot acorda premii.
La ANAF - vector fiscal nu au fost declarate obligatii fiscale.
Aceste persoane care presteaza activitate pt. sindicat NU sunt salariati ai sindicatului, ci ai societatii (la ITM sunt inregistrati pe societatea comerciala) si sunt premiati periodic(din partea sindicatului), cu sume de pana la 600 lei fiecare, conform, art. 77, alin.4, lit.a din Legea 571|2003.
In afara depunerii anuale a bilantului contabil, sunt necesare si alte obligatii de depunere si achitat?.
Va multumesc mult,
Cu stima,