avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 377 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Dreptul medicului stomatolog, privind injectarile cu ...
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Dreptul medicului stomatolog, privind injectarile cu acid hialuronic

Am o problema in ceea ce priveste dreptul de a exercita anumite tratamente estetice si doresc sa imi recomade cineva un avocat bun care ma poate lamuri.
Sunt medic dentist, din Constanta si acum ceva vreme am urmat un curs (acreditat de colegiul medicilor din Bucuresti) despre injectarile cu acid hialuronic. La vremea respectiva echipa de medici de la Bucuresti care ne-au instrit au inceput cursul spunand ca: orice persoana care detine o diploma de medic/asistent (sau care ii permite injectarea de diverse substante in corpul uman) poate face aceste injectari cu acid hialuronic. De adaugat este faptul ca am propriul cabinet de stomatologie, insa contabila m-a avertizat ca imi trebuie separat sa deschid un pfa/srl pe activitati estetice si ca eu as fi autorizata doar pe activitati de medicina dentara.
Intrebarea mea este...cine ma poate ajuta in acest sens? cum pot pe baza diplomei primite sa ma autorizez?(asa cum au facut si alti colegi din Constanta)

Alte discuții în legătură

Competenta proceduri cosmetice anacristina89 anacristina89 Buna ziua, 1. De ce diploma/certificare am nevoie pentru a putea face injectii cu acid hialuronic si botox? (pe teritoriul ... (vezi toată discuția)
Spațiul pentru un cabinet stomatologic Ion.Me Ion.Me Buna ziua tuturor! Unde as putea gasi cele mai noi si relevante informatii despre regulamentul in ceea ce priveste spatiul pentru un cabinet stomatologic? Care ... (vezi toată discuția)