avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Executare silita, bunuri care nu apartin debitorului
Discuție deschisă în Executare silită

Executare silita, bunuri care nu apartin debitorului

buna ziua,

mama mea a primit in urma cu cateva zile o somatie de executare silita si am nevoie de cateva lamuriri. in primul rand singurele bunuri din casa aflate pe numele ei sunt un calculator (pentru neplata ratelor la calculator este executata) si un frigider. in rest mai sunt doua televizoare si cateva bunuri enumerate mai jos. Mentionez ca mama mea nu are venituri.

1. o serie de bunuri aflate in casa imi apartin (am domiciliul la aceeasi adresa cu mama mea), desi nu mai am facturi si contracte cu care pot dovedi acest lucru: un laptop, un sistem audio, un set de tobe. exista sanse sa se puna sechestru pe aceste bunuri avand in vedere faptul ca nu pot dovedi faptul ca nu sunt detinute de mama mea? in cazul in care se pune sechestru se poate depune o contestatie?

2. in locuinta se mai afla si cateva tablouri detinute de intreaga familie. acestea pot fi sechestrate?

3. am citit ca nu pot fi sechestrate o serie de bunuri de un caznic sau a caror lipsa ar putea afecta calitatea vietii. in aceste conditii banuiesc ca nu pot pune sechestru pe frigiderul care este pe numele mamei, insa pot pune pe calculator? (ar putea impiedica accesul la informatie si la dezvoltare profesionala)

4. in cat timp de la primirea somatiei poate veni executorul?

5. se poate negocia cu executorul o plata in rate a sumei datorate?

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: alex_cod , utilizator 13:41, 9 August 2015
Incercati sa va intalniti cu executorul jdecatoresc,el va poate explica/ajuta....in aceasta problema.
va multumesc pentru raspuns.

voi merge sa vorbesc cu executorul, dar voiam sa fiu informat despre posibilitatile pe care le am inainte de a face acest lucru.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură