avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 647 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Demisie urmata de obligatii de plata accesorii
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Demisie urmata de obligatii de plata accesorii

Buna ziua!
Sunt student al Academiei de Politie, anterior agent de politie in cadrul DGPMB.
Am absolvit Scoala de Politie in iulie 2013, in august incetand raporturile de serviciu datorita faptului ca am fost admis la cursurile de zi ale Academiei de Politie. Ca urmare a incetarii raporturilor de serviciu, Administratia Fiscala imi imputa suma datorata plus obligatii de plata accesorii (dobanzi si penalitati). Datorita faptului ca nu am posibilitatea materiala de plata a acestei sume, aceste obligatii de plata curg, ajungand pana in momentul de fata la aproximativ 6000 de lei in plus fata de suma datorata.
Exista vreo posibilitate de a stopa aceste obligatii de plata accesorii?
Printr-o petitie adresata Administratiei Prezidentiale, ridicand aceasta problema, am primit raspuns din partea Ministerului de Finante ca singura posibilitate e sa-mi esalonez datoria, esalonarea putandu-se face, la sume peste 5000 de lei, doar cu garantarea unor bunuri, neavand aceasta posibilitate.
Precizez faptul ca doi colegi, aflati in aceeasi situatie, beneficiaza de esalonarea datoriei, fara a li se percepe dobanzi si penalitati.
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ghnicolae92 , utilizator 15:17, 11 August 2015
Intr-adevar,conform art.125(3) Codul de Proc.Fiscala,procedura de acordare a inlesnirilor la plata pentru creantele bugetare locale se stabileste prin acte normative speciale.Daca ,alti doi colegi au beneficiat de esalonarea datoriei fara li se percepe dobanzi si penalitati,intrebati-i si solicitati sa va arate si esalonarea de la ANAF.