Sunt pârât într-un proces referitor la rezoluțiunea unui contract de v/c cu clauză de întreținere.
Urmează să fac Întâmpinarea și ca probe, că mi-am îndeplinit clauza de întreținere, am făcut un tabel cu sumele cheltuite și natura lor.
Am făcut și xeroxuri după chitanțe, dar s-au strâns vreo 200 de foi, iar pentru 2 exemplare se strâng cam 400 foi.
Eu sunt din Bucure'ti, procesul este la Bacău și vreau să le trimit cu poșta, curier, ceva.
Am 2 întrebări:
1) Toate chitanțele astea le pun într-un dosar, fac un colet, îl trimit cu confirmare - e vreo procedură anume?
2) Pot trimite, odată cu Întâmpinarea, doar tabelul centralizator (cu data, sume și natura lor), restul (copiile după chitanțe) urmând să-l trimit mai târziu. Sau dacă nu trimit toate probele cu înscrisuri odată cu întâmpinarea, nu mi se mai iau în considerare.
va trebui sa trimiteti tot odata, altfel puteti fi decazut din drepturi, pe copii sa scrieti conform cu originalul si sa semnati, daca va veti prezenta sa aveti originalele la dvs in cazul in care vi se solicita.
alta procedura nu este, trimis cu posta cu confirmare de primire/ curier cum vreti dvs.