Documente necesare:
1. Cerere conform modelului din Anexa nr. 2 la Ordinul 365/741/19.03.2014 privind aprobarea Procedurii de efectuare a plăţilor sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect restituirea taxei pe poluare pentru autovehicule şi a taxei pentru emisii poluante provenite de la autovehicule şi a modelului şi conţinutului unor formulare şi pentru modificarea anexei nr. 4 la Ordinul ministrului mediului şi schimbărilor climatice şi al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 490/407/2013 pentru aprobarea Procedurii de restituire a sumelor prevăzute la art. 7, 9 şi 12 din O.U.G. nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule;
model cerere
[ link extern ]
2. Hotărâre judecătorească, rămasă definitivă şi irevocabilă, în original;;
3. Act identitate pentru persoana fizică/certificatul de înregistrare pentru persoane juridice, în copie;
4. Document de plată cu care s-a achitat taxa pe poluare pentru autovehicule, în copie;
5. Carte de identitate a autovehiculului sau Decizie de calcul a taxei poluare pentru autovehicule, în copie;
6. Extras de cont din care să reiasă contul IBAN în care se vor vira sumele de restituit, în copie (la persoanele fizice, în cazul în care contul nu aparţine titularului hotărârii judecătoreşti, atunci va trebui să depuneţi şi actul de identitate al persoanei care deţine contul IBAN înscris în cerere, în copie). Plata în numerar se face doar la casieria AFM Bucureşti, în baza unei programări prealabile;
7. Telefon de contact, de preferat mobil.
[ link extern ]