Buna seara,va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea problema;pe data de 27.iulie fara sa vrem am lovit contorul electric in partea de sus(ne a scapat ceva pe el)si s a spart geamul. blocand si rotita care indica consumul.In aceeasi zi ,dimineata ,am sunat la un nr. unde ma anuntat ce s a intamplat,insisitand pe faptul ca ,contorul nu mai inregistreaza.Am primit raspuns ca o sa vina o echipa la fata locului,ceea ce s a si intamplat pe data de 31 iulie.Respectivii angajati au ridicat contorul spart , ne au facut o nota de constatare in care era trecut faptul ca ca au gasit sigiliile intacte,urmand ca in termen de 15 zile sa ne prezentam la sediul lor sa dam o declaratie despre cum s a intamplat.Pe data de 13 august am fost acolo, ni s a spus ca contorul a fost verificat si ca nu s au gasit urme de sustragere de curent dar avem de platit o taxa de 250 lei pentru reparatia contorului plus ca in cazul in care gasesc un contor spart esti considerat ca o persoana care a vrut sa sustraga curent,in consecinta contorul trebuie mutat din casa ,pe stalp,in afara proprietatii, de o firma agreeata de enel, pe cheltuiala noastra,aproximativ 1000 lei.Toate acestea erau trecute in nota de constatate facuta de ei,la verificarea contorului.Aceasta nota trebuia semnata de mine si mi o dadea pe loc sau trimisa prin posta.Am ales sa mi fie trimisa prin posta.Azi, luni 17 august s au prezentat la noi acasa angajatii firmei care se ocupa cu mutarea contorului, in vederea mutarii acestuia, fara sa ne anunte sau sa faca o programare cu noi ,numai ca eu ne fiind acasa,erau doar parintii mei(oameni in varsta)nu le am dat voie sa intre.Spuneti mi ,va rog ce parere aveti despre aceasta situatie si ce ar trebui sa facem mai departe.Va multumesc