avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 918 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Deducere de impozit
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Deducere de impozit

Am o intrebare, daca lucrez ca programator si mi-am echivalat studiile ca sa nu mai platesc impozitul pe venit, din ce luna se aplica aceasta reducere. De exemplu daca la mijlocul lunii august am facut echivalarea, la ce salariu nu voi mai plati impozit pe venit, cel care se acorda in septembrie( pentru luna august) sau cel din octombrie ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:06, 26 August 2015
Scutirea de impozit pe veniturile din salarii se va aplica pentru salariile acordate in luna septembrie pentru luna august.
stii in ce lege scrie acest lucru? Deoarece asta credeam si eu
Ca sa intelegeti ar trebui sa postam o intreaga materie a Dreptului Civil cu privire la drepturile subiective.

Dreptul subiectiv civil este posibilitatea subiectului activ, in limitele normelor juridice civile, de a avea o anumita conduita, de a pretinde subiectului pasiv o conduita corespunzatoare, iar in caz de nevoie de a solicita concursul fortei de constrange a statului.

Altfel spus, dreptul dvs de a beneficia de scutirea de impozit incepe sa curga de la data indeplinirii conditiilor prevazute de Ordinul comun nr. 217/4172/1348/835/2015.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acte solicitate cf. "ordinului nr. 217/4172/1348/835/2015" roadx roadx Buna ziua, Odata cu intrarea in vigoare a \\"Ordinului nr. 217/4172/1348/835/2015\\", ma numar si eu printre cei care pot beneficia de prevederile lui: ... (vezi toată discuția)
Salariati scutiti de impozit pe venit karina_792001 karina_792001 Buna ziua, Am fost informata ca incepand cu 01.02.2017, se va mari plaja de incadrare a salariatilor scutiti de impozit pe venit. Pana in momentul de fata ... (vezi toată discuția)