avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... conflict de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

conflict de munca

Buna seara!
Lucrez ca si sef de sectie la o croitorie. In ultima perioada intre mine si angajator am observat ca lucrurile numai merg ca si inainte in sensul ca patronii mei care au sediul firmei in afara tarii, evita sa-mi raspunda la telefon. Nu mica mi-a fost mirarea cand am aflat ca pe postul pe care sunt eu angajata in prezent vor sa aduca o alta persoana care, intamplator sau nu, este sora contabilei noastre si a ramas fara serviciu de curand. Intrebarea mea este daca mi se propune,evident eu nu sunt de accord, sa-mi dau demisia, care ar fi calea cea mai buna pentru a-mi pastra serviciul?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: rocriss , utilizator 11:10, 14 Iulie 2009
Fiind vorba despre o firma particulara au dreptul sa angajeze pe oricine,dar ar trebui sa vorbiti cu ei sa vedeti ce se poate face.Va puteti da si demisia ,sau puteti ramane cu jumatate de norma,depinde insa de patroni.
Nu va pot obliga sa demisionati. Pot in schimb sa va concedieze. Pe de alta parte, nu veti putea sa va pastrati serviciul in firma impotriva dorintei lor. Cel mai bine este sa discutati, sa vedeti ce nemultumiri au si daca exista posibilitatea sa remediati eventualele deficiente din activitate. In caz contrar puteti "negocia" o despartire amiabila sau aveti deschisa calea instantei de judecata.
Dupa cum spuneti dvs ca vedeti lucrurile, va trebuie multa diplomatie pentru a putea pastra jobul in bune cobditii.
dar poate le vedeti dvs prea in negru...
daca ati facut si faceti treaba buna acolo, nu cred ca s-ar lipsi asa usor de un sef de sectie