Buna ziua,
Am achizitionat online un televizor, care s- a defectat. Fiind sub garantie, am contactat service-ul in cauza. Am mentionat defectul aparatului si l- am impachetat in ambalajur original, cu toate accesoriile. In data de 17. 08 televizorul a fost ridicat de la domiciliu, iar in ziua urmatoare a fost preluat de catre service.
In data de 26.08 am verificat starea produsului online, unde am primit mesajul cum ca aparatul urmeaza sa fie predate curierului.
In data de 31. 08 am fost contactata prin mail, cum ca mi se refuza garantia pentru ca:
“Produsul nu intruneste conditiile necesare reparatiei in garantie. Clientul nu a putut fi contactat. Produsul a fost resti tui t nereparat. utilizat zgariat display spart”
Nu am fost conactata. La predarea aparatului catre curier aparatul nu avea ecranul spart.
Am contactat firma de transport, care mi- a spus, ca la predare se verifica, daca ambalajul este intact si totul a fost in ordine.
Cum pot solutiona problema?
Multumesc