avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Handicap grav , gradul 4 , revenire la locul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Handicap grav , gradul 4 , revenire la locul de munca .

De un an si jumatate sunt in concediu medical , avand diagnosticul de cancer gradul 4 , handicap grav,/ si m-am hotarât sa reîncep serviciul , bineînteles cu acordul oncologului . Momentan sunt in concediu de odihna de anul trecut . Aș dori sa știu ce drepturi am legate de orele prestate la serviciu și salarizare, mai precis daca beneficiez de reducerea programului de lucru, iar referitor la salariu , daca am scutiri la impozit . Mentionez ca sunt incadrat la politia locala . Va multumesc pentru un eventual ajutor .
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:27, 3 Septembrie 2015
1. Art.55 ^1 C.fisc:
Veniturile din salarii prevăzute la art. 55 alin. (1) - (3) realizate de către persoanele fizice cu handicap grav sau accentuat sunt scutite de impozit pe venit.

2. Potrivit art. 83 alin. 1 lit. f) din Legea nr. 448/2006, persoanele cu handicap aflate în căutarea unui loc de muncă sau încadrate în muncă beneficiază de posibilitatea de a lucra mai puţin de 8 ore pe zi, în condiţiile legii, în cazul în care beneficiază de recomandarea comisiei de evaluare în acest sens.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Scutire impozit pe venitul din salariu ANAGAVENEA ANAGAVENEA Buna seara, Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un raspuns in privinta scutirii de impozit pt veniturile din salarii, in cazul in care detin un PFA. ... (vezi toată discuția)