Buna ziua, am o intrebare : care este procedura in cazul in care un client a emis un bilet la ordin cu scadenta si nu a putut fi incasat la data specificata deoarece nu erau in cont bani. biletul a fost girat catre o societate terta care reclama plata conform biletului la ordin dupa 10 zile . Cum se procedeaza in acest caz , avand in vedere ca societataea a mai emis inca 3 bilete la ordin cu date diferite de scadenta. va multumim.
In cazul in care exista un bilet BO cu scadenta in data de..... si nu exista disponibil in cont, clientul intra in incidenta de plata si timp de 1 an de zile nu mai poate face plati din acel cont.
Multumesc, dar firma respectiva a emis alte 3 bilete ordine cu scadente diferite , deci aceste bilete se anuleaza? intrebarea mea este trebuie sa merg cu biletul refuzat de banca si celelate 3 la un executor judiciar? sau la banca sa fac o plangere? este prima oara cand ma confrunt cu asa ceva si nu stiu care sunt procedurile sau ce trebuie sa fac.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Bilet la ordin
lory22
Buna ziua, am o intrebare : care este procedura in cazul in care un client a emis un bilet la ordin cu scadenta si nu a putut fi incasat la data specificata ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.