avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Achiziţii şi livrări ... Achizitie publica cu probleme
Discuție deschisă în Achiziţii şi livrări intracomunitare

Achizitie publica cu probleme

In cadrul unei achizitii publice prin "cerere de oferte" s-a stabilit un ofertant castigatator, s-a incheiat contractul dar la receptia produsului, acesta nu a corespuns cu caietul de sarcini, fiind intr-o stare deplorabila. Produsul nu a fost receptionat, urmand ca ofertantul sa vina cu o solutie dar acest lucru nu s-a intamplat. Pentru a rezilia contractul, este obligatoriu sa-l dam in judecata? Sau este suficient sa-l notificam ca-l reziliem. Cat timp deruleaza procesul in instanta, putem incepe o noua procedura de achizitie?
Cel mai recent răspuns: Vlajoaga Robert Mihai PFA , Consultant fiscal 17:03, 13 Octombrie 2015
Aveti sectiune in forum pt contabilitate publica. Aici sunteti la achizitii intracomunitare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Achiziþii publice, procedura :achiziþia directã kyra kyra Vă rog să mă lămuriţi, ca în cazul în care aplicăm procedura de achiziţie directă, ce fel de acte justificate trebuie să conţină dosarul de ... (vezi toată discuția)
In cazul achizitiei publice de lucrari se poate apela la o firma de consultanta pentru intocmirea caietului de sarcini daca responsabilul de achizitii publice nu are competenta necesara? Bogdan.Stavarache Bogdan.Stavarache Sunt responsabil achizitii publice in cadrul autoritatii contractante. Specializarea mea de baza conform studiilor si experientei este expert IT, dar in ... (vezi toată discuția)
Achizitie directa say say Pentru achizitie directa imi trebuie 3 oferte in mod obligatoriu (unde scrie in lege acest lucru)? Acestea trebuie neaparat inregistrate (unde scrie in lege ... (vezi toată discuția)