avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Semnatura Digitala Persoana Fizica
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Semnatura Digitala Persoana Fizica

Ce trebuie sa fac pt. Ad. Fin. ca sa fiu in regula . Vreau un raspuns urgen. Am mai transmis odata dar nu am primit nici un raspuns. Va multumesc mult daca imi transmiteti un raspuns clar ca sa fiu in ordine cu legile Statului.
Cel mai recent răspuns: Ioan Blaga , Contabil 15:47, 30 Septembrie 2015
Puteti preciza mai clar intrebarea?
sunt contabila pensionara si fac contabilitate la o firma (vecina) care imi da 100 lei pe luna, mai transmit declaratiile la 2 firme care nu mai activeaza de 2 ani. Seci eu efectiv incasez 100 lei pe luna .ce trebuie sa fac ca sa nu incalc legea. Va multumesc pt. raspuns.
Pentru incasarea celor 100 de lei lunar, daca nu sunteti contabil autorizat sau expert contabil (si inregistrata ca atare la finante), atunci ar trebui sa aveti un contract individual de munca cu timp partial incheiat cu firma careia ii tineti contabilitatea.
Insa nu inteleg legatura cu semnatura electronica pe care ati pus-o in titlu. Semnatura electronica pe care o aplicati pe declaratii in locul administratorului, banuiesc ca se face in baza imputernicirii pe care acesta v-a dat-o. Altfel, nu puteati depune declaratiile in numele lui.
In primul rand vreau sa va multumesc pt. raspuns. Acum sa va spun despre ce este vorba. Am avut semnatura pe Ad.de Bloc , acum nu mai sunt si am facut semnatura pe persoana fizica.Ce trebuie sa fac? Ii trimit la notariat sa declare semnatura cu numele meu. Sfatuitima si va multumesc din suflet.
Da, trebuie sa mearga la notar, impreuna cu datele dumneavoastra, sa va faca imputernicirea in baza careia veti putea depune declaratiile la administratia financiara.
Apoi, completati formularul 150 de la adresa de mai jos si il depuneti la administratia financiara, cu semnatura presedintelui asociatiei.

[ link extern ] /

Cand completati acest formular, veti avea nevoie si de documentul de confirmare semnat electronic de emitentul certificatului digital.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Semnatura electronica blu_angel blu_angel Buna seara! Declaratiile fiscale ale firmei sunt semnate si depuse electronic de firma cu care avem incheiat contract de prestari servicii. Administratorul ... (vezi toată discuția)
Declaratii srl nou 2011 ionela11 ionela11 Buna ziua. Am infiintat un srl nou in iunie 2011 neplatitor de tva. In luna septembrie am angajat o persoana. Intrebarea este ce declaratii trebuie sa depun la ... (vezi toată discuția)
Intrebari la inceput de drum florinat florinat Buna ziua, Am o firma infiintata recent si am nevoie de ajutor in urmatoarele probleme: 1. In cazul in care retrag banii din contul societatii si ii aduc ... (vezi toată discuția)