avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 771 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme privind insolvenţa, ... va rog sa ma ajutati -> SRL
Discuție deschisă în Probleme privind insolvenţa, lichidarea judiciară şi falimentul

va rog sa ma ajutati -> SRL

Buna ziua. Sunt un student in anul 4 si in luna iulie 2008 mi-am inregistrat un SRL cu domeniu de activitate 6201- Activităţi de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client).
In afara de cheltuielile de constituire am mai cumparat facturier , chitantier etc ,stampila , actele de la FISC (registru de control si inca 2 registre) , un domeniu .ro si o camera foto + accesorii (valoare totala 570ron).
Nu am avut nici un client pana acum , deci nu am emis nici o factura , si in afara de cheltuielile de mai sus nu am avut nici o cheltuiala. La fiecare 3 luni am depus declaratia cum ca nu am avut activitate si am impozit 0.
De 1 saptamana m-am hotarat sa scap de firma , deoarece pana acum nu am lucrat nimic doar am bagat bani in ea.
Am 2 intrebari:
1. Un prieten mi-a spus ca este interesat de firma mea , asa ca am zis ca i-o ?donez? iar el sa plateasca taxele pentru schimbarea sediului social si a asociatului. Am fost la camera de comert si am intrebat cam cat ar costa: mi-au spus ca suma este undeva pe la 800 ron + ~350 daca nu este student (la infiintare am beneficiat de o reducere).
Chiar atat costa sa cedez firma persoanei respective?

2. Am zis ca o inchid( lichidez , dizolv). Nu cunosc in ce consta aceasta inchidere , dar mi-au spus ca costa undeva la 700 ron + ca trebuie sa platesc impozitul forfetar ~400 ron.

Va rog frumos sa ma ajutati cu o sugestie. Pana acum doar am platit pentru aceasta firma iar acum mai trebuie sa platesc si sa scap de ea! Orice sugestie este binevenita!

Va multumesc ,
Dimboiu Eugen-Ionut
Cel mai recent răspuns: dimboiu , utilizator 23:58, 17 Iulie 2009