avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Autorizatie SSM
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Autorizatie SSM

Buna ziua,
o societate de constructii trebuie sa aiba autorizatie de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatii in munca ? Procedura spune la art. 4 ca cele infiintate dupa legea 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare nu are trebui sa o aiba . Cum este corect ? Multumesc !
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 17:57, 6 Februarie 2018
Va salut! Imi puteti spune daca pt o firma de consultanta infiintata in ianuarie 2018 (SRL,asociat unic si administrator), cu un singur angajat cu norma intreaga (tot ala), e necesar sa am si un contract semnat cu o firma ce ofera servicii SSM sau un inspector de profil? In certificatul constatator scrie ca sunt autorizat sa desfasor activitatile pt care am optat. Si inca ceva: daca firma respectiva are sediul intr-o cladire de birouri, una adecvata, cu planuri de incendii la toate etajele, cu stingatoare etc, mai e necesar sa semnez si eu vreun contract cu o firma PSi? Pana acum, dincolo de documentele de la ORC si banca, am mai fost la ANAF pt Registrul Unic si la ITM sa-mi inregistrez contractul de munca si sa-mi dea parola pt REVISAL. Chiar trebuie sa arunc banii si pt hartii semnate de inspectori SSM si PSI ? Multumesc celui care imi va raspunde!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu trebuie sa mai incheiati niciun contract, nici pentru SSM nici pentru PSI !
Va multumesc pt raspuns! M-am linistit .
O precizare: pe hartiile semnate de inspectori ssm si psi nu se arunca cu bani. Astfel de "hartii" scapa de belele pe multi angajatori daca le au in vedere.
Daca aveti nelamuriri nu mai postati pe discutii deschise de alti utilizatori cu mult timp in urma. Deschideti dvs. o discutie noua.
Firma dvs. avand sediul intr-o cladire de birouri trebuie inclusa in planurile de interventie (ambulanta si psi-su) si in planurile de evacuare in caz de necesitate, inclusiv in planul care asigura paza si protectia imobilului. Trebuie sa luati legatura cu proprietarul cladirii care gestioneaza aceste planuri si sa faceti adnotarile necesare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizare itm Etasty Etasty Buna ziua, Suntem un SRL nou infiintat in baza Legii 359 I 2004 si, conform Legii 319/2006, autorizarea ssm este realizata in momentul inregistrarii la ... (vezi toată discuția)
Autorizatie de functionare ssm Adrian Blanaru Adrian Blanaru Buna ziua, SECTIUNEA a 4-a alte obligatii ale angajatorilor c) sa obtina autorizatia de functionare din punctul de vedere al SSM, inainte de inceperea ... (vezi toată discuția)
Autorizatia ssm marianadavid marianadavid Buna seara, Societatile comerciale cu cod caen restaurante trebuie sa obtin aautorizatia din punct de vedere ssm de la ITM? Ce societati trebuie sa aiba ... (vezi toată discuția)