avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 980 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... privind majorarile salariale cu 25% din 1 octombrie ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

privind majorarile salariale cu 25% din 1 octombrie 2015

Lucrez la un camin pentru persoane varstnice ca asistent medical si as dori sa stiu daca pot beneficia de aceasta marire salariala? Caminul apartine de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:56, 14 Octombrie 2015
Dvs va sunt aplicabile prevederile Ordonantei de urgenta nr. 70/2014 privind salarizarea personalului din cadrul sistemului public sanitar si sistemului public de asistenta sociala in anul 2015, care a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 811 din 6 noiembrie 2014.
Dupa cum am mai scris la d-voastra , lucrez ca asistenta medicala la un Camin Pentru Persoane Varstnice in sistemul public de asistenta sanitara in subordinea Primariei Locale a Orasului , as dori sa stiu daca pot beneficia de majorarea salariala cu 25% din 1 octombrie 2015 . Multumesc .
Nu veti beneficia de aceasta majorare de salariu , intrucat nu va sunt aplicabile prevederile legale in acest sens.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Marire salar cadre medicale ,conforn noii ordonante ciobanuclaudia ciobanuclaudia Lucrez ca asistent medical la un centru de noapte în subordinea Serviciului public local de asistenta sociala ,beneficiez de 25 % mărire de salar ? (vezi toată discuția)
Marire salariu cu 100 ron cf oug inorog inorog Buna ziua. Conform OUG 37/2014 începând de la 1 ianuarie 2015 tot personalul din sistemul public sanitar şi cel de asistenţă socială vor beneficia de ... (vezi toată discuția)