am ales presedinte de asociatie de proprietari si am urmatoarele nelamuriri:
1. se va incheia un contrat de mandat intre asociatie si presedinte, avand in vedere ca primesc si remuneratie ?
2. cine va semna ca reprezentant al asociatiei de proprietari, Comitetul Executiv, administratorul + cenzorul ?
3. se poate inchiea contratul de mandat pe o perioada nedeterminata ?
Contractul de mandat se semneaza din partea asociatiei de proprietari fie de catre vicepresedintele desemnat de catre presedinte,fie de catre unul sau de catre mai multi membrii ai comitetului executiv
Contractul de mandat nu poate fi pe perioada nelimitata, ci atata cat a hotarat AG, adica pana la urmatoarea AG de alegeri, conform statutului asociatiei.
multumesc pentru raspuns - nu s-a mentionat nici o perioada. stiu ca adunarea generala se convoaca anual conform art 23, alin 1 dar nu se face nici o referire la perioada (mandatul) presedintelui asociatie. deci, conform principiului "ce nu este interzis - este permis" :) nu vad o problema a perioadei. pana la urma, conform art 23 alin 4 se poate convoca oricand adunarea generala de catre comitet sau minim 20 % din locatari - deci te poate schimba.
Mandatul celor alesi trebuie sa fie precizat in statut clar sau macar sa existe prevederea in statut ca "adunarea generala stabileste durata mandatului cu ocazia alegerilor". Si in acest al doilea caz, adunarea generala trebuie sa rspecte statulul iar in procesul verbal intocmit la adunarea generala sa cuprinda ca cei alesi au mandat de 1-2-3-4 ani.