avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Lipsa caldura in apartamente
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Lipsa caldura in apartamente

Buna seara,administratia blocului in care locuiesc nu vrea sa dea drumul la caldura in apartamente deoarece nu toti vecinii sunt de acord ,imi curge apa pe geamuri pana jos pe parchet in casa este foarte frig doresc sa-mi spuneti si mie ce trebuie sa fac ,si unde trebuie sa ma adresez sa beneficiez imediat de caldura ,eu locuiesc la parter am in casa doua persoane in varsta fiind bolnave.avem repartitoare de caldura . Va multumesc .
Cel mai recent răspuns: fyeratanye , utilizator 15:30, 14 Octombrie 2015
Presedintelui asociatiei trebuie sa va adresati.
Deschiderea vanelor este o chestiune care se rezolva numai in cadrul asociatiei.
Eventual scrieti aceasta doleanta a dv. pe o cerere si mergeti si pe la vecinii dv de scara, de bloc sa o semneze. Va avea mai multa greutate.

Dar oare sunteti sigur ca administratorul nu a deschis vanele? Va intreb asta pentru ca RADET ne ameninta de doua zile ca a dat drumul la caldura si se dovedeste, cel putin in zona mea, ca e o minciuna.
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acesteia ,care detine autoritatea si competenta decizionala,sa reprezinte si sa apare interesele asociatiei de proprietari si ale membrilor proprietari-inclusiv in instanta
Administratorul de imobil este angajat al asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari dispuse de adunarea generala ,decizii ale presedintelui si comitetului executiv
Referitor la problema caldurii...de regula in imobilele de locuit in comun care beneficiaza de utilitati in sistem centralizat opiniile sunt impartite si conditionate si de bugetul locatarilor
nu cumva presedintele se incadreaza la
n cazurile în care în clădirile de locuinţe unul dintre proprietari sau chiriaşi împiedică, cu bună-ştiinţă şi sub orice formă, folosirea normală a clădirii de locuit, creând prejudicii celorlalţi proprietari ori chiriaşi, după caz, proprietarii sau reprezentantul legal al acestora pot solicita instanţei să hotărască măsurile pentru folosirea normală a clădirii, precum şi plata daunelor
adica daca presedintele nu vrea sa dea drumul la caldura,eu sant obligat sa stau in frig?
si ca sa rezolv situatia trebuie sal schimb si sa caut unu care e de acord sa dea drumul?
nu cumva imi incalca dreptul la folosirea utilitatilor?

ORDIN nr. 483 din 29 septembrie 2008
privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice
EMITENT:
AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE
COMUNITARE DE UTILITĂŢI PUBLICE
PUBLICAT ÎN:
MONITORUL OFICIAL nr. 735 din 30 octombrie 2008
Data intrarii in vigoare : 30/10/2008

Drepturile şi obligaţiile utilizatorului
Art. 8. - Utilizatorul are următoarele drepturi:
1. să utilizeze liber şi nediscriminatoriu serviciul public de
alimentare cu energie termică în condiţiile prevăzute în prezentul
contract;
2. să conteste facturile când constată diferenţe între consumul
facturat şi înregistrat de contorul de branşament, în cazul facturării
unor servicii neefectuate, sau când constată încălcarea prevederilor
contractuale;
3. să beneficieze de reducerea valorii facturii astfel:
a) cu contravaloarea cantităţii de căldură din apa caldă de consum
nelivrată, în cazul în care temperatura medie a acesteia, din luna de
facturare, este mai mică de 50°C. Furnizorul are obligaţia să comunice
utilizatorului, la cererea acestuia, temperatura medie lunară a apei
reci intrate în staţia termică;
b) cu contravaloarea energiei termice nelivrate pe perioada în
care s-a depăşit limita de timp comunicată pentru oprirea furnizării
energiei termice sau în cazul prelungirii timpului de intervenţie
conform prevederilor art. 6 pct. 14;
4. să primească răspuns, în termen de maximum 30 de zile
calendaristice, la sesizările adresate furnizorului cu privire la
neîndeplinirea unor obligaţii contractuale;
5. să racordeze, în condiţiile legii şi cu acordul scris al
furnizorului, alţi consumatori pentru alimentarea acestora cu energie
termică;
6. să solicite furnizorului remedierea defecţiunilor şi
deranjamentelor survenite la instalaţiile de distribuţie sau la
branşament;
7. să solicite în scris verificarea contoarelor instalate pe
branşamentul propriu, defecte sau suspecte de înregistrări eronate, în
condiţiile art. 7 pct. 14;
8. să renunţe, în condiţiile legii, la serviciile contractate;
9. să se adreseze, individual sau colectiv, autorităţilor
administraţiei publice locale sau centrale ori instanţelor
judecătoreşti, în vederea prevenirii sau reparării unui prejudiciu
direct sau indirect.
Ultima modificare: Miercuri, 14 Octombrie 2015
fyeratanye, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz presedinte asociatie de proprietari Valmon Valmon Presedintele asociatiei de proprietari din blocul meu umbla la vanele de termoficare si inchide caldura la caloriferele din anumite camere. Eu acum, de ... (vezi toată discuția)
Fortare radet sa furnizeze agentul termic la temperatura optima >50c Dorinator Dorinator Buna seara, Locuiesc in Sector 4 de curand si am calorifere noi, chiar supradimensionate, presiunie si tevile principale nu sunt infundate. Din pacate, ... (vezi toată discuția)
Nepornire caldura din subsol Milus Milus Am si eu o intrebare. Ce trebuie facut pentru ca sa beneficiez de caldura in apartament, deoarece presedintele asociatiei nu vrea sa-i dea drumul spunand ca ... (vezi toată discuția)