avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comanda online netrimisa, fara timp clar de expediere ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comanda online netrimisa, fara timp clar de expediere (magazin online din Germania)

Buna ziua. Pe 27 iulie 2015 am comandat niste produse de pe respectivul site german, cel mai scump produs fiind un arc, a trebuit sa platesc in prealabil produsele prin Paypal, am facut-o tot in ziua respectiva, a doua zi ei au confirmat plata si mi-au spus ca proceseaza comanda. I-am rugat sa imi trimita totul intr-un singur colet, chiar daca vor primi produsul mai scump cu 2 saptamani mai tarziu (asa era mentionat pe site-ul lor cand am facut comanda). M-am trezit cu un colet destul de repede, erau toate produsele cu exceptia celui mai scump. I-am intrebat de el, au spus ca nu stiu cand va fi gata, ca nu pot contacta producatorul (el fiind din China).

I-am tot intrebat periodic ce se mai stie de produsul respectiv, mereu cu amanari. Pe 9 septembrie mi-au spus sigur ca produsul ajunge la ei in luna Octombrie anul curent si il vor trimite. Ii contactez azi pentru un update si imi spun ca in Decembrie 2015 (poate) sau in 2016. Acum mi-au spus ca e un produs special si dureaza mai mult (m-am uitat in catalogul producatorului chinez si e un arc standard, nu custom cum ma mint ei). Le-am spus ca vreau o data clara sau macar o saptamana cand il vor primi si mi-l vor trimite sau vreau intreaga suma rambursata (am citit ca daca ei nu mi-au oferit date specifice in legatura cu comanda, termeni de expediere pana in 30 de zile, am 90 de zile de la data comenzii sa o anulez).

Au spus ca imi pot da doar jumatate din suma daca vreau, cu toate ca eu m-am incadrat in perioada de timp si nu vad de ce trebuie sa platesc penalizari. Acum mi-au spus ca arcul il vor trimite sigur pana pe 31 decembrie 2016 (1 an si 6 luni de cand l-am comandat) si mi-au spus ca nu e posibil sa il trimita sub 6 luni de la comanda (nu mi-au spus asta pana acum si imi si promisesera ca luna asta il trimit), ma tot duc cu presul in email-uri si nici nu vor sa imi returneze banii. De asemenea se pare ca au putut sa contacteze producatorul sa imi spuna ca ma costa 1/2 din suma daca vreau sa anulez, dar nu data cand va fi gata. Ce pot face in legatura cu asta? Multumesc mult.
Ultima modificare: Vineri, 16 Octombrie 2015
Cathy_A, utilizator
Cel mai recent răspuns: nea_marin , utilizator 17:27, 16 Octombrie 2015
Dacă ați luat de pe un sit serios gen e bay sau a mazon, puteți lăsa o evaluare negativă pt. respectivul vânzător pt. ca alții care cumpără de la el să fie mai prudedenți. Puteți scrie direct și proprietarului sitului. Dar din păcate chiar și așa, nu aveți vreo garanție dacă veți primi sau nu marfa sau banii înapoi.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colete din tari non-euro miuvalcea miuvalcea Buna ziua, Cand primesc un colet din China sau USA de pe e-bay sau alt site, la posta imi este ceruta o copie scoasa la imprimanda dupa comanda efectuata. ... (vezi toată discuția)
Evitarea taxelor vamale si a tva-ului pt importurile din china MirelaRotarescu MirelaRotarescu Buna ziua! 1. Urmarind pe forum discutia privind plata de taxe vamale si TVA pentru comenzile online provenind din China, sa inteleg ca pentru a evita orice ... (vezi toată discuția)
Produse retinute in vama, dovada platii Victor93 Victor93 Buna ziua ! am facut si eu acum ceva timp o comanda pentru niste haine de la niste chinezi . Ma rog , eu sunt un simplu intermediar ... cumpar de la ei si vand ... (vezi toată discuția)