avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 246 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu

ce salariu am daspor de cond. deosebite ca lucrez ca infirmier de 1 an si o luna si beneficiez de 50%
Ultima modificare: Vineri, 16 Octombrie 2015
vasilecamelica, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:04, 15 Noiembrie 2015
salariul de incadrare nu e salariu de baza.la salariul de incadrare se adauga vechime si alte sporuri pt a rezulta salariul de baza.intrebarea e de ce se calculeza sporul cu taierea de 25%
Daca cititi mai bine mesajul anterior, puteti observa ca salariul de baza = salariul de incadrare.

De asemenea, Codul Muncii dispune la art.160 ca, salariul cuprinde salariul de bază, indemnizaţiile, sporurile, precum şi alte adaosuri.
luna 7/2015 sal tarifar 1050 spor conditii deosebite 50%-------247 corect?! explicatia lor ,cu art. si legi 620 sal incadrare neschimbat din 2008 taiere 25% in 2010 atat la sal cat si la spor apoi mariri de reintregiri 15 % si indexari cu 7% apoi 8% si spun ei cu lehi si art sal incadrare=620 +sporuri vechime etc=sal baza+spor ore supl ,ore de noapte=sal brut care nu trebuie sa fie sub minim brut pe ec la7/2015 de 1050
Salariul de baza , potrivit incadrarii, nu poate fi sub minimum pe economie.

La salariul de baza se adauga sporurile. Intr-adevar, legea este confuza , insa cea care poate stabili adevarul este instanta de judecata.
freeelis a scris:

Salariul de baza , potrivit incadrarii, nu poate fi sub minimum pe economie.

La salariul de baza se adauga sporurile. Intr-adevar, legea este confuza , insa cea care poate stabili adevarul este instanta de judecata.

de la ce data vor beneficia infirmierii di sistemul de asistenta sociala de marirea de 25%

Alte discuții în legătură