avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Majorare pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Majorare pensie de intretinere

Buna ziua! Sunt studenta in anul III, am 21 de ani , parintii mei sunt divortati si ma intretine mama. As dori sa solicit majorarea pensiei de intretinere de la tatal meu, pensie stabilita de pe vremea cand eram minora raportata la salarul minim pe economie de la acea vreme . Tatal meu locuieste in strainatate si nu ii stiu adresa de domiciliu doar cea de la firma la care lucreaza .El imi trimite bani lunar prin fratele sau care locuieste in orasul unde sta mama, insa in functie de ce cheltuielile are, cand spune ca are probleme cu banii imi trimite sume mai mici iar eu nu pot sa ma bazez pe o suma fixa si mama de multe ori abea face fata sa complecteze diferenta deoarece are salarul mai mic si nu ne dorim sa renunt eu la scoala din lipsa materiala. Ce pasi trebuie sa parcurg pentru ca sa il oblig pe tata sa imi plateasca lunar o suma fixa raportata la cat castiga nu la cheltuielile pe care le are el. Ati putea sa imi spuneti ce acte am nevoie si cam cat m-ar costa o astfel de actiune ?Este vreo problema daca nu cunosc domiciliu tatalui meu din strainatate ,iar el nu vrea sa mi-l comunice deoarece e suparat de ce nu il inteleg ca are cheltuieli mari si nu are idee cat de dificil este sa te intretii la o facultate care nu se afla in orasul in care studentul are domiciliul. Va multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 18 Octombrie 2015
Veranka, utilizator
Cel mai recent răspuns: Veranka , utilizator 22:44, 19 Octombrie 2015
Îl puteți cita la locul de muncă din străinătate.
Multumesc pentru raspuns ! Indraznesc sa va mai pun o intrebare: pot sa ma adresez Judecatoriei in scris sau trebuie sa solict personal aceasta majorare? Eu studiez in alt oras fata de domiciliul meu stabil.