avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Chemare in judecata pentru o amenda?!
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Chemare in judecata pentru o amenda?!

Buna ziua! Pe scurt, am primit o instiintare acum o luna sa ma prezint la munca in folosul comunitatii pentru achitarea unei amenzi de 70 de lei pe care am luat-o pentru ca am trecut neregulamentar cand eram minor.

Acum cateva zile mi-a venit o citatie unde sunt chemat in judecata cu Unitatea Administrativ Teritoriala Focsani Serviciul Impozite si Taxe Locale in calitate de petent.

Eu sunt intr-o forma de invatamant de stat, la zi, am 19 ani, si vreau sa stiu ce se poate face pentru a evita munca in folosul comunitatii, care din punctul meu de vedere nu isi are rostul atata timp cat eu sunt student, nu am venituri si pot dovedi toate aceste lucruri.

Multumesc anticipat!

Cel mai recent răspuns: Gabriel Klein Kiritescu , utilizator 22:10, 26 Octombrie 2015
tocmai acest lucru ca nu ai venituri ,bunuri a facut sa se mearga pt munca in folosul comunitatii,daca ai primit o comunicare cu tot dosarul care a fost transmis judecatoriei poti merge sa faci intampinare dar inainte plateste amnda te invata un avocat cum ,apoi scapi de munca daca lasi sa decurga mai departe cu judecata poate poti sa scapi depinde dar pt 70 lei ...?
Mi se pare o prostie, sa muncesc cateva saptamani in folosul comunitatii la sapat spatii publice pentru o amenda de 70 de lei.

Nu sunt eu in masura insa sa fac legea, voiam doar sa stiu daca atunci cand ma voi prezenta in fata instantei cu adeverinta de student si ca nu am venituri, voi scapa sau nu. Si daca nu ce e de facut in acest sens?
Buna seara,
1. Daca nu ati fost niciodata instiintat despre amenda pana acum va sfatuiesc sa invocati prescriptia conform art. 25 alin. 2 din OUG 2/2001.