avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Contraventie
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Contraventie

Buna ziua! Sunt student in Sibiu iar problema este urmatoarea. Blocul unde stau in chirie nu are prea multe locuri de parcare si vazand pe altii care parcau pe trotuar am parcat ai eu cunoacand ca acest fapt eate sanctionat de lege. Am primit amenda acasa (judet HD pe numele tatalui meu el fiind proprietarul masinii) in data de 21.10.2015 procesul verbal fiind incheiat in data de 13.10.2015 fiind sanctionat pe reglementarile hcl 210 sibiu de catre un agent al politiei locale Sibiu. Stiind ca am gresit am platit amenda. Avand in vedere ca eu am luat la cunostinta doar la data de 21.10.2015 agentul constatator intocmind procesul verbal in lipsa mea si fara martor specificand in pv ca persoana care era de fata refuza calitatea de martor, eu in acest timp am parcat in continuare la fel ca vecinii . Din data de 21.10.2015 nu am mai parcat acolo. Problema e ca astazi am mai primit inca 2 amenzi tot pentru aceeasi fapta. Se poate face ceva avand in vedere ca mi.am recunoscut greseala si ca am parcat acolo datorita faptului ca sunt nou in sibiu si am vazut alti oameni parcati acolo ? Am fost sanctionat de 3 ori de catre pol locala sibiu in baza reglementarilor din hcl sibiu. Mentionez si faptul ca tatal meu a spus ca nu a semnat nimic de primire (doar a gasit scrisorile in posta) dar instiirea era semnata de catre altcineva la rubrica contravenientului. Va multumesc !

Alte discuții în legătură

Primit pv pol. locală galați, în lipsă, pentru parcare neregulamentară, fără invitație prealabilă la sediu virgiliuadr virgiliuadr Bună ziua. Pe data de 15 octombrie a.c. am fost, cu autoturismul, la o piață din Galați, numită popular Piața Basarabiei. Am parcat mașina pe trotuar ... (vezi toată discuția)