Buna ziua. Am preluat de curand o societate si nu stiu exact ce acte se completeaza. Momentan am urmatoarele: registru incasari si plati, registru intrari-iesiri, registru inventar, chitantier, facturier. Exista si alte acte care se completeaza de care trebuie sa fac rost? Mentionez ca societatea e pe profil veterinar si am deja registrul de consultatii si tratamente.
Va multumesc
Registre avocati
B06D4N
Am inteles ca ne trebuie registre gen:
- Un registru de încasări şi plăţi (cod 14-1-1/b);
- Un registru inventar (cod 14-1-2/a)
Daca stie cineva de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.