Am înfiinţat o firmă SRL de proiectare, design, asistenta tehnică. Impozit 3% pentru microintreprinderi. Plătitor de TVA. Pentru inceput va avea un angajat si un administrator. Am cumparat un registru unic de control, ordin de deplasare, dispozitie de incasare sau plata.
Va rog sa-mi spuneti ce alte tipizate imi mai trebuiesc.
Multumesc.
Va trebuie in primul rand un contabil bine pregatit si bine intentionat...
Sigur acesta va va informa in legatura cu tot ce trebuie sa achizitionati pentru evidenta contabila....
Registrul de evidenta fiscala nu este necesar. Acest registru se completeaza doar de contribuabilii platitori de impozit pe profit, nu si de cei platitori de impozitul pe veniturile microintreprinderilor.
Un sfat foarte bun de la Piciul.
"Va trebuie in primul rand un contabil bine pregatit si bine intentionat...
Sigur acesta va va informa in legatura cu tot ce trebuie sa achizitionati pentru evidenta contabila.... "
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.