Am înfiinţat o firmă SRL de proiectare, design, asistenta tehnică. Impozit 3% pentru microintreprinderi. Plătitor de TVA. Pentru inceput va avea un angajat si un administrator. Am cumparat un registru unic de control, ordin de deplasare, dispozitie de incasare sau plata.
Va rog sa-mi spuneti ce alte tipizate imi mai trebuiesc.
Multumesc.
Va trebuie in primul rand un contabil bine pregatit si bine intentionat...
Sigur acesta va va informa in legatura cu tot ce trebuie sa achizitionati pentru evidenta contabila....
Registrul de evidenta fiscala nu este necesar. Acest registru se completeaza doar de contribuabilii platitori de impozit pe profit, nu si de cei platitori de impozitul pe veniturile microintreprinderilor.
Un sfat foarte bun de la Piciul.
"Va trebuie in primul rand un contabil bine pregatit si bine intentionat...
Sigur acesta va va informa in legatura cu tot ce trebuie sa achizitionati pentru evidenta contabila.... "