Am cumparat pe 24.10.2015 un multifunctional (imprimanta + scanner) pentru a-l face cadou unei cunostinte de ziua ei, adica pe 24.11.2015. Multifunctionalul era la oferta (spuneau ei reducere de 200 de lei), dar il puteam cumpara la aproximativ aceeasi suma de la alte magazine. Era ultimul model si l-am luat chiar de pe raft, asteptandu-l pe angajat sa aduca ambalajul "din spate"... Problema este ca l-am tinut ambalat si abia astazi (10.11.2015) l-am desfacut ca sa il pun in functiune (persoana care urma sa-l primeasca nu se pricepe asa bine la IT), ocazie cu care am vazut ca lipseste capul de printare X-(. Scanner-ul functioneaza, cartusele le-am desigilat ca sa le pun in imprimanta cum imi cerea... CD-ul cu programul de instalare e ok, dar... nu am cum sa pun cartusele in imprimanta pentru ca nu exista capul de printare al imprimantei X-(. Nu mi-am imaginat ca imprimantele au cap de printare "portabil" care poate fi scos de angajatii care comercializeaza produsele #-o.
Acum eu ce pot sa fac? Produsul are garantie 2 ani si initial angajatul mi-a spus ca am garantie cu bonul fiscal, dar in final mi-a facut si o factura, desi certificat de garantie nu mi-a eliberat. Multifunctionalul este format A3 si nu aveau altul in magazin. Iar eu doresc sa ofer cadou acest tip de multifunctional, nu altul. :( Au trecut deja 17 zile de cand l-am cumparat si l-am ridicat direct din magazin. Firma producatoare este HP (Hewlett Packard).
1) Sa duc multifunctionalul inapoi si sa-mi cer banii pe el?
2) Sa duc multifunctionalul in service sa constate ei oficial ca lipseste capul de printare si apoi sa merg inapoi in magazinul de unde l-am cumparat?
3) Sa duc multifunctionalul inapoi si sa sun la protectia consumatorului?
Ideea este ca nu poate fi folosita decat partea de scanare, adica doar jumatate din multifunctional. Dar in principal l-am cumparat pentru tiparire format A3, nu pentru scanare. Parerea mea este ca ori a fost "ratacit"/"pierdut" capul de printare "prin spate" caz in care "daca" exista bunavointa il pot recupera, ori a fost "furat" de un angajat intentionat. Nu stiu daca a fost furat intentionat sau este pierdut, dar nu mi s-a intamplat pana acum sa cumpar vreo imprimantala care sa fie necesar sa desigilez si sa montez SI capul de printare, pe langa cartusele de cerneala... :O
Initial adresati-va direct la comerciant care poate detine capul de printare
De regula la produsele expuse ,comerciantii ridica toate componentele care pot fi sustrase