Buna seara
Sunt profesor si am o problema.
La sfarsitul acestui an scolar am fost tinta unei anchete desfasurata de inspectoratul scolar in urma unei sesizari depuse de un parinte, pentru ca nu aveam note trecute in catalog. Elevii aveau note din lucrari scrise si din probe practice, dar nu reusisem sa le trec in catalog. Aici recunosc ca am gresit.
Pasii intregii povesti au fost urmatorii:
1. Depunerea la ISJ de catre mama elevului a unei sesizari scrise. (Aici specific ca doamna respectiva este si secretara ISJ-ului care si-a inregistrat singura sesizarea :D). Mai precizez ca doamna respectiva nu a discutat niciodata in acest an scolar cu mine si nici nu a discutat cu conducerea scolii nemultumirile pe care le avea referitor la activitatea mea didactica inainte de depunerea sesizarii la ISJ.
2. La scoala s-a deplasat inspectorul teritorial care raspunde de scoala, a facut copii dupa catalog si dupa caietul propriu de notare unde aparea situatia fiecarui elev, mi-a cerut o declaratie, a discutat cu conducerea scolii si am primit un avertisment scris conform cu art 264 lit. a din legea 53/2003, Codul muncii si a insistat sa fiu dicutata si mustrata in Consiliul Profesoral. In declaratia pe care am dat-o am incercat sa-mi prezint activitatea la clasa, dar mi s-a spus ca in declaratie trebuie sa apara doar faptul ca nu aveam notele trecute in catalog. Am gresit ca nu am considerat suficient de grava problema si nu am insistat sa fie prezent liderul de sindicat.
3. Inspectorul a insistat sa renunt la orele predate la clasa respectiva, altfel se vor gasi si alti parinti care sa sustina demersul doamnei respective. In acel moment nu am vazut in actele inspectorului decat sesizarea doamnei respective, semnata doar de ea si cu nr de inregistrare. Nu mi s-a eliberat, desi am solicitat, o copie dupa sesizare si dupa nota de control pe care a intocmit-o inspectorul.
4. Dupa o luna, conducerea scolii a primit urmatoarea decizie a ISJ:
Catre,