avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Rezilieri abonamente telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Rezilieri abonamente telefonie

Buna ziua,vin cu rugamintea de a mi se spune daca chiar nu pot rezilia unabonament intrucat am facut un abonament la orange si mi s-a dat si un tel si nu sunt multumita de servicii,tel nu merge bine,e un jaf,apoi dupa ce a trecut o zi si nu platisem deja m-au anuntat ca imi inchid tel de tot desi cand am vorbit la inceput nu mi s-a spus asa ceva ci ca pot prelungi.sunt f nemultumita,am si vazut un anunt dat de cineva ca nu au voie sa ne impuna sa le platim abonament pe toata durata,mai ales daca nu suntem multumiti,ci sa le scriem si apoi daca nu cedeaza sa incercam la anopc.apoi tot pe site am gasit ceva legat de acest lucru,ne obliga sa stam 2 ani la ei daca nu suntem multumiti de servicii?cum procedez?mai ales ca am ramas si fara servici si nu mai pot plati.cum pot fi obligata daca eu nu vreau citez ce am gasit si chiar sa dau share pt toti
,, Home
Noutati
NU achitati taxele de reziliere ale abonamentelor de telefonie mobila!
NU achitati taxele de reziliere ale abonamentelor de telefonie mobila!
BYTZA 1 mai 2015 Noutati
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Update 2: Am primit de la foarte multi cititori sesizari conform carora operatorii refuza sa receptioneze cererile de reziliere ale abonamentelor, iar sfatul meu este ca de acum incolo sa le transmiteti online prin intermediul formularului de contact prezent pe site-ul fiecarui operator.In acest mod evitati elegant ostilitatea de care dau dovada majoritatea operatorilor atunci cand doriti sa reziliati un abonament.Am rugamintea sa dati share pe facebook acestui articol pt a ajunge la cati mai multi compatrioti, care se afla intr-o situatie similara si nu stiu cum sa reactioneze.De asemenea nu uitati sa parcurgeti si comentariile de la finalul acestui articol!

Update 1: Ca urmare a publicarii acestui articol inestimabilul operator mi-a returnat contravaloarea abonamentului pt lunile in care nu am beneficiat de servicii.Mai pe intelesul tuturor trebui sa va spun ca in cazul in care doriti sa reziliati un abonament nu trebuie decat sa achitati contravaloarea ultimei luni de abonament.Asadar nu trebuie sa achitati taxele de reziliere sau mai nou de justa despagubire deoarece sunt abuzive! Va invit sa vizualizati aici articolul dedicat rezilierii contractului cu inestimabilul operator Telekom Romania.

Recent am hotarat sa inchid inainte de termen 2 dintre abonamentele de telefonie mobila pe care le detin, numai ca am intampinat o mare ostilitate din partea marelui operator de telefonie care este, care a fost si care va fi……..Vodafone.

Dupa ce le-am trimis initial aceasta solicitare pe mail, au inceput sa ma asalteze cu telefoane, propunandu-mi diverse variante care mai de care mai atractive, numai sa nu renunt la ambele abonamente.
Din pacate raspunsul meu a fost negativ de fiecare data iar singura doleanta era sa-mi treaca cele 2 numere pe cartela deoarece sunt numere pe care inca ne mai contacteaza diversi clienti.

Ulterior primesc un mail extrem de detaliat in care se stipula foarte clar faptul ca in cazul in care doresc sa reziliez cele 2 abonamente inainte de expirarea perioadei contractuale va trebui sa achit o taxa (cica de justa despagubire, asa se intituleaza) de doar 670 lei/abonament.

Ziua urmatoare iau legatura cu un prieten, avocat de profesie, ii relatez speta iar el imi spune la final ca nu trebuie sa achit aceste taxe, deoarece aceste clauze contractuale sunt abuzive si conform legii nr.193/2000 „Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”. Mai multe detalii cu privire la aceasta lege gasiti aici in care initiatorul acesteia Iulian Urban va ofera suportul de care aveti nevoie.''
Deci cum fac sa reziliez fara sa platesc nimic ca vad ca legal nu pot fi obligata.
multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters373704 , utilizator 15:46, 22 Noiembrie 2015
Ziceti ca sunteti nemultumita de servicii, de ce? Nu aveti semnal bun? Acesta ar putea fi motiv de reziliere fara taxa de despagubire.

Altfel, taxa de reziliere este, intr-adevar, ilegala dar nu va puteti folosi de asta. Suma numita justa despagubire. este prevazuta in Codul consumului, chiar dvs. ati postat prevederea:
„Dreptul consumatorului la denuntarea contractului nu poate fi anulat sau conditionat de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept. Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale”.

Deci puteti denunta contractul oricand, operatorul n-are dreptul sa va ceara o taxa in suma fixa pentru asta - de ex. 100 de euro doar pentru ca nu mai vreti sa continuati dar are dreptul de a va pretinde o despagubire care se calculeaza in functie de pretul intreg al telefonului si lunile ramase din contract.

da,si semnalul mai ales in casa e f prost si tel care mi l-au dat e f prost,se blochaeza mereu,e de ultima speta,nu l-as lua nici pe gratis.m-am pacalit si nu mai am ce face.nu pot folosi acest tel,cand sun de multe ori de opreste,aud prost sau deloc.ceva se intampla zilnic si la tel ca e un jaf de-al lor.nu am ce face,nu?
Calitatea convorbirilor poate fi afectata de ''calitatea'' telefonului. Mergeti la reprezentanta si cereti trimiterea lui in service sau schimbarea, daca e un model prost ei stiu cu siguranta acest lucru si nu cred ca vor ramane indiferenti.
Daca nu puteti folosi serviciile din cauza telefonului si nu gasiti sprijin la operator, aveti motiv sa faceti reclamatie la ANPC.

Dupa ce discutati cu cei de la reprezentanta reveniti pe forum, poate reusim sa va ajutam.
in principiu ma interesa daca pot rezilia,chiar ei au afirmat ca in casa semnal e doar 20%.poate fi tel,am fost cu el dar mi-au spus ca e bun,mi se pare mie,nimeni nu s-a plans,i-a scos bateria si a pus o la loc ca se blocheaza destul de des.probabil e facut pe vapor,ce sa i mai faca?mereu vorbesc si deodata nu mai merge.ei spun ca e bun.legat de semnal e altceva,au afirmat ei ca in casa e slab,dar am vazut ca si afara.dar chiar e toata lumea multumita de semnal?
mihaela2309 a scris:

chiar ei au afirmat ca in casa semnal e doar 20%.

Ei fiind cine, lucratorii de la reprezentanta?
Cu acest motiv puteti face o cerere de reziliere adresata firmei in care sa nominalizati persoanele care au spus.
Asteptati raspunsul si daca nu sunt de acord reclamati-i la ANPC.

Alte discuții în legătură

Faceti abuzuri ContSters373704 ContSters373704 uitati ce este,nu imi tot inchideti mie postarile daca nu va convin voua.va faceti publicitate,mergeti pe like,clicuri,publicitate si am copiat raspunsurile ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila Elenapusa Elenapusa Vreau sa reziliez contractul la [editat], un abonament telefonic mobil.Mi s-a spus ca pana in 5.12.2013, cand expira contractul, nu pot sa fac nimic.Atunci ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract servicii de cablu si internet isabela capalnas isabela capalnas Am faciut cerere de rezilire la un operator de servicii de cablu si acum imicer taxe in valoare de 500 de ro. Stiam ca exista legislatie care prevede ca ... (vezi toată discuția)