Buna ziua, am 2 abonamente la orange, eu si sotia, anul trecut in februarie le-am prelungit cu vreo 2-3 luni inainte de termen ( 2 ani ) pe inca 2 ani, am beneficiat de 2 smartphone-uri, am folosit punctele thank you + ce mi-au dat ei puncte thank you. Am inceput sa am probleme cu ambele telefoane, le-am trimis in service pe amandoua, mentionez faptul ca aveau aceleasi probleme ambele. La telefonul sotiei au schimbat display si placa de baza in schimb carcasa din spate nu se inchidea corespunzator, am retrimis telefonul in service sa remedieze problema, n-au remediat-o, am primit telefonul cu aceasi problema. Am refuzat sa-l ridic. La telefonul meu i-au facut doar resoftare, mergea mai greu fata de cum functiona la inceput si in maxim o saptamana avea aceleasi simptome ca la inceput, am fost nevoit sa-l trimit in service inapoi. Dupa ce fac sesizare la OPC pot sa cer rezilierea ambelor abonamente fara a mai plati lunile ramase? Mentionez faptul ca pot sa le inmanez telefoanele cu toate accesoriile care mi s-au dat. Pur si simplu nu sunt multumit de serviciile lor si service-ul lor. Sau va rog sa ma indrumati, sa stiu ce pot face in continuare. Va multumesc anticipat
In opinia mea, oferirea de catre operatorul de servicii telefonice a celor 2 aparate multifunctionale (smartphone) reprezinta un aspect accesoriu fata de relatia contractuala propriu-zisa.
Daca insa veti motiva ca exact aceasta oferta (de primire a celor 2 aparate) a fost factorul decisiv in contractarea abonamentelor, exista sanse sa puteti solicita incetarea contractelor.
Va recomand ca, in prima faza, sa va adresati operatorului, sustinand exact acest lucru: ca primirea celor doua aparate a fost aspectul determinat in contractarea acelui tip de abonament si ca, in conditiile in care ambele produse au dovedit probleme majore si reale de functionare, solicitati incetarea contractului, fara a mai datora catre operator taxe de reziliere sau orice alte daune-interese specificate in contract.
Poate ca operatorul va face o contra-oferta (poate va oferi aparate noi).
In cazul in care operatorul raspunde negativ, va veti adresa si OPC, atasand si raspunsul operatorului.