In urma cu 6-7 luni am achizitionat un laptop de la PC Garage. In prima instanta am avut probleme cu display-ul, fiind trimis in service si consumandu-mi nervii din cauza incompetentei angajatilor (produsul era reparat, ca printr-o minune, fix in a 16-a zi, cand m-am dus la ei si i-am atentionat ca perioada de 15 zile a trecut si ca ma voi intrepta spre institutiile abilitate pentru incalcarea prevederilor legale).
Acum, mai nou, am o alta surpriza (probabil de la placa video): la conectarea unui video proiector am sesizat ca nu pot avea imaginea duplicata (sa fie si pe monitor si pe video proiector), ceea ce este foarte deranjat la prezentari.
As putea solicita inlocuirea produslui cu unul similar (sau pentru o diferenta, cu unul mai bun), iar daca se poate, care ar fi procedura? Sau va trebui sa accept varianta lor, de "carpire" (reparare) a produslui?
Legea spune ca sunt obligati sa-l aduca la conformitate si doar daca nu reusesc se trece la inlocuirea produsului, cum v-ar conveni dvs.
Incercati totusi sa le propuneti varianta cu achizitionarea altuia mai scump, poate le convine. Daca nu vor nu aveti cum sa-i obligati acum, inainte de a-l retrimite in service.