Buna ziua , sunt administratorul unei companii , de 4 luni am incheiat un contract cu telekom , il semnez, se instaleaza serviciile apoi citesc contractul ( greseala mea ) si vad ca este pe 3 ani , lucru cu care nu am fost instiintat si nu am fost de acord ! Revin cu telefoane , se schimba contractul pe 2 ani . Toate bune si frumoase !
Dupa 2 luni , am nevoie de un upgrade la contract , respectiv sa adaug un serviciu de mobil , sun la telekom , cadem de acord telefonic urmand sa ma contacteze in cateva ore pentru definivare , nu ma suna nimeni !
Astept o saptamana , revin eu cu un telefon, vorbesc cu alt domn , aceasi situatie , ne intelegem telefonic asupra termenilor si conditlor , costului , urmand sa primesc pe email o lista cu numere de telefon din care sa imi aleg numarul preferential!
EVIDENT NU MA SUNA NIMENI , NU PRIMESC NICI O LISTA !
Profund dezamagit , fiind mintit/inselat nu stiu care este cuvantul potrivit , prostit de fapt , sun pentru rezilierea contractului si mi se supune ca am de platit o taxa de reziliere de 200 Euro + factura pe o luna , chiar daca ei inchid serviciile, mai dureaza 30 de zile .
Acum intrebarea mea este ?
Acea clauza este abuziva sau nu ? Nefind discutata anterior ! AM semnat contractul ca orbul
Legal ce pot face ?
Pentru ca ei m-au tratat cu asa mult dezinteres nu prea imi vine sa le platesc o taxa de reziliere , reziliere pe care ei m-au fortat sa o fac !
Astept Pareri !
Este vorba de contracte intre profesionisti, legislatia din domeniul protectiei consumatorilor - care contine prevederea conform careia taxa de reziliere in suma fixa este abuziva - nu va foloseste.
Subiectul va fi mutat in sectiunea din forum dedicata problemelor juridice in afaceri.